ЛИЧНИ ПЛАН ПРОФЕСИОНАЛНОГ РАЗВОЈА
ЗА 2022/2023. ГОДИНУ
Име и презиме | ЈАНКО ТАКАЧ |
Назив установе и радног места | ОШ „Т. Г. Масарик“, Јаношик и ОШ „Млада поколења“, Ковачица |
Последњи завршени ниво образов. | VII |
Звање | Дипломирани педагог |
Врста образовања | Филозофски факултет, Нови Сад |
Знања и вештине потребне за обављање посла и компетенције које поседујем | Видети прилоге портфолија: Радна биографија Показани ниво компетенција |
Знања и вештине које желим да развијем, унапредим у наредној години – компетенције | Требало би да развијем она знања и оне вештине из којих сам најслабији. Најслабији сам у следећим областима: Компетенција за поучавање и учење са само 72 бода од 2011. до 2022. године Приоритетна област Превенција дискриминације са само 20 бодова од 2011. до 2022. године Приоритетна област Учење да се учи и развијање мотивације за учење са само 32 бода од 2011. до 2022. године Приоритетна област Сарадња са родитељима, ученицима и ученичким парламентима са само 24 бода од 2011. до 2022. године |
Назив планираног стручног усавршавања | Планирано време остваривања | Ниво | Област, сати | Реализовано | |
У установи | Кординатор Ученичког парламента | током године | школски | К3 ПО1,2 | Током године |
Члан тимова и актива: – Заштиту деце од насиља – Професионална оријентација – ГИРШ – Обезбеђивање квалитета и развој установе – Развојно планирање – Самовредновање – Контролу евиденције – Професионални развој – Савремене технологије – Школски маркетинг – Вебсајт школе | током године | школски | К3 ПО1 | Током године | |
Објављивање чланака у Просветном прегледу | Прво и друго полугодиште | републички | К2 ПО5 | Током године | |
Извођење наставних часова на ЧОС-евима | Прво и друго полугодиште | школски | К3 ПО5 | Током године | |
Присуство угледним часовима | Прво и друго полугодиште | школски | К2 ПО5 | Током године | |
Присуство огледним часовима | Прво и друго полугодиште | школски | К2 ПО5 | Током године | |
Присуство угледним часовима у одељењима ученика са сметњама у развоју | Прво и друго полугодиште | школски | К3 ПО5 | Током године | |
Кординатор Вршњачког тима | Прво и друго полугодиште | школски | К2 ПО5 | Током године | |
Одржавање личног портфолија | Прво и друго полугодиште | републички | К3 ПО5 | Током године | |
Ажурирање сајта и ФБ школе | Прво и друго полугодиште | школски | К3 ПО5 | Током године |
Ван установе | Кат.бр./ Компет./ Приоритет | Назив планираног стручног усавршавања | Планирано време остваривања | Прихваћено, одобрено |
П2 | Семинар на тему превенције дискриминације | Прво или друго полугодиште | ||
П5 | Семинар на тему учења да се учи и развијања мотивације за учење | Прво или друго полугодиште | ||
П7 | Семинар на тему сарадње са родитељима, ученицима и ученичким парламентима | Прво или друго полугодиште | ||
К2 | Семинар на тему компетенција за поучавање и учење | Прво или друго полугодиште |
На основу истраживања спроведеног у октобру 2022. утврдио сам да је између осталог потребно да као педагог градим и подржавам атмосферу међусобног поверења, заједништва и сарадње и да као педагог допринесим креирању позитивне школске климе.
У Ковачици, дана 31.10.2022.
Јанко Такач
стр. сарадник – педагог